wohpdidu!

Tjenatjana, nu sitter jag har hemma på samma plats igen och är super glad! Först för att jag hade juridik prov idag som jag trodde skulle gå åt helvete, men tur som det var så pluggade jag hela kvällen innan och innan själva provet och ser man på jag svarade på var enda fråga, seriöst så är jag grymt stolt över mig själv, grattis Sara bra jobbat. För det andra är det för att mitt "ögon godis" var i skolan idag, trodde inte att han skulle komma idag men sen kom han i alla fall då kan jag lova att jag blev så glad att folk blev rädda för mig.
Igentligen borde jag sitta och plugga just nu med, eftersom jag har prov i företagsekonomi på tors, något jag verkligen hatar. Företagsekonmi är verkligen UR tråkigt, dödödödödö. Fast i och för sig är en sak med företagsekonomin rolig och det är att i tvåan ska vi få bilda ett eget företag, ett helt eget företag, ja ni fattar grejen hoppas jag.
Imorgon måstemåstemåste jag åka i väg till stan och köpa en present till min baby Ghadi som fyllde år igår... Men vad?
Nu tänker jag lämna er mina kära vänner för att plugga lite, ha det bra kisses! <3


A Lot Of Love To You Brian Troconis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0