ursäkta...

Jag hoppas nu ursäktar mig för att jag inte har uppdaterat på typ ett halv år... Men jag har verkligen haft så mycket att göra att det verkligen inte har funnits någon tid, det har varit plugg, fest och hela fade ruttan, just say crazy week-end.

I fredags skulle vi ha tjejmiddag med klassen, sen visar det sig att INGEN kan, bullshit. Så det var jag och Andrea och två andra tjejer som var tvungna att dra vid 9, lyckat! Men då bestämde jag och Andrea att vi skulle bjuda dit några av hennes kompis (inget random folk, alltså folk som även jag visste vilka det var). I alla fall när de två tjejerna från klassen dragit, startade våran fiesta! Jag och Andrea drack hjärnan av oss. Vi spelade högsta musik, (juste kanske ska säga att Andrea var självklart ensam hemma) efter ett jag kom Hjalmar och Aron över. Vi hade super kul, jag kommer ärligt inte ihåg allt som hände, men jag kommer ihåg att jag och Andrea låg på marken och slogs! Därefter hände en hel del saker som det alltid gör. Men runt kl 2 så slängde Andrea ut Hjalmar och Aron kommer inte ohåg varför men han blev verkligen skit arg på dom två. Sen bestämd vi oss för att ge oss ut på vandring då för att Andrea ville springa efter Hjalmar och Aron och slå sönder dom... Men efter havla vägen blev vi dötrötta och jag kom då på att vi kunde åka till bredäng på fest hos dom snygga grekerna! Och kan ni tänka er det gjorde vi också... hur jävla pinsamt den än kommer att vara på måndag, usch vill inte ens tänka på det :(

Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket förutom att jag varit ute och övningskört med mamma jag körde ända till sickla! Jag är verkligen skit stolt. Vi stanade kvar där i sickla ett tag så köpte jag vantar och halsduk, jätte mysika från monki!

Nu tänkte jag faktiskt plugga lite smått här och äte middag, men ha det bra pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0