Trötter

Kom precis hem från skolan och jag är så trött att någon kan få komma och skjuta mig, jag har ont i huvudet och det här är bara inte min dag... Först höll jag på att missa tåget i morse, var tvungen att typ springa så när jag kom fram var jag som en svettig gris, man liksom bara WOHO! I skolan funkar väl allt normalt tills jag skulle ha franska nu på eftermiddagen. Jag skulle tra upp mina leggins och oj, där gick visst dom sönder, så jag har gått med ett hål som visade typ hela min fi*ta, så självklart sket jag i franskan och satte mig för att gråta en skvätt, kan det bli bättre? Ja visst självklart kan de det! Man kan bli jagad av äckliga gubbar som försöker taffsa på en, man kan ramla och typ "nästan" slå ut sina egna j*vla framtänder.
Åh snälla tyck synd om mig nu, jag mår dåligt, jätte dåligt. Antingen så har jag en skada eller så vill gud få mig att inse något.
Nu sitter jag i alla fall och tittar på simpsons och bloggar lite, senare måste jag nog plugga på mitt underbara matteprov, och jo hur många sidor är jag tvungen att räkna... jo typ 30! jippi, hallelujah praise the lord.
Ne men nu ska jag nog faktiskt lägga mig och vila en sekund eller två.
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0