torskväll

Hejsan, kom hem för typ 1 timme sen efter en lång biltur. På bordet stod det kebab och väntade, lyx! älskar min pappa! det var faktiskt skönare att komma hem än vad jag trodde, en sak som jag blev överlycklig över när jag kom hem var min skolkatalog, jag har väntat på det så länge och nu är den här. Jag har självklart redan kollat igenom den. Jag dör, det kan inte finnas så snygga killar som det gör i den katalogen... det går verkligen inte!
Men nog om det, ganska ointressant om jag ska vara ärlig.

Snart ska jag i alla fall iväg och träffa sockersöta Louise, vi ska promenera lite, snacka och ta en kvällscigg, riktigt chick. det var super länge sen jag träffade Louise och hon är verkligen underbar så det sak bli jätte trevligt att träffa henne igen, Long Time No See!

Men nu måste jag säga hejdå så att jag kan fixa mig lite tills jag ska ut, ha en toppen torsdagskväll! Imorgon är det FREDAG!

Love & Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0