Stockholm

Godmorgon! alla sovit gott? Det har i alla fall jag :) Igår kollade vi ju på film, det blev the proposal, jätte gullig, bra film.
Idag åker jag tillbaka till sthlm, men självklart bara för att jag äntligen ska åka tillbaka så vill jag inte!? Men men hem måste jag någon gång, jag har faktiskt lite plugg som väntar på mig hemma :(
Gud vad det här inlägg blir intressant känner jag... Jag har verkligen dålig fantasi, hjälp mig! Jag lovar att det ska bli en förbättring på det här, ingen mer slaffs bloggning. Men som sakt jag är på landet och det händer inte så där jätte mycket runt om kring just nu.

Just nu ser jag ut som svampbob... en riktig risig kärring ser jag ut som och det kan jag inte göra om jag ska in till stan, visst kan man se ut hur man vill på landet men i stan, hehe om jag skulle komma till stan så som jag ser ut just nu skulle jag bli mobbad riktigt mobbad... Fast varför ska jag ens bry mig? Jag ser ut som jag gör och dom ser ut som dom gör, so I just fuck it, everything I just FUCK!

Men nu ska jag gå och duscha så jag i alla fall blir lite fräsch eller ska jag lukta svett hela dan? Ne helst inte hatar svett och svettlukt!

Love & Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0