Rumpa!

Shuu bree, kom hem här för en och en halv timme sen kanske just nu sitter jag bara vid datarn ska försöka plugga lite senare, men jakh orkar verkligen inte plugga. Idag har jag varit helt underbart sprallig, super glad ingen aning om varför men det är ju bra att vara glad, eller hur? Sen finns det en sak jag bara måste tala om, det finns en kille i min skola som går i 3an, för det första är han snygg men det viktigaste är hans rumpa den slår alla rekord, seriöst...! Det värsta är att jag fastnar på den också så fort han går förbi så blir jag helt matt och vill bara hoppa på honom, jag vet inte vad jag ska ta mig till :(.
Jag fick mina skolfoton idag... no comments thank you! Haha ne men jag blev väl helt okej tror jag, eller :S jag lägger in en bild på hela klassen och självfotot får ni inte se för de mår jag bara dåligt av!
Men nu ska jag rulla vidare, puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0