Fredag = ingenting?

Hallå i stugan! Idag har jag typ inte gjort något alls. Jag vaknade runt 12 sådär, åt lite frulle och satte mig och kollade på en Indiana Jones film. Vid halv 5 typ ringde min kära Manas och sa att hon var på väg till mig och att vi skulle ut och ta en fika. Det var jätte mysigt, vi satt på Café en stund som det heter och snackade som två pratglada kärringar. Vi snackade så mycket att det fanns inget stopp, men vi har ju i och för sig inte setts på hela lovet :)
Jag hade tänkt att jag skulle ut nu, men självklart så är alla "ne, jag orkar inte. Ne, jag har mensvärk". Ja men halllllåååå? lägg av liksom ta en tablett så mår du bra snart! VARFÖR ÄR ALLA SÅ JÄVLA KORKADE?
Sen har jag en till glödjande sak att tala om... jag bråkar med min "bästa vän" vet inte om man ska kalla henne det längre faktiskt, skit samma orkar inte med den skiten.

Nu ska jag i alla fall sätta mig och sörja med godis och film, så hejdå!
Love & Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0