Förlåt...

måste bara påpeka att jag bråkar med mig bff och jag är så ledsen för det. Jag hatar verkligen att bråka med henne. Men jag känner verkligen att hon inte lägger någon tid alls på mig, visst vi båda har fått nya kompisar men man kan väl ändå höra av sig, eller?
Åh jag vet verkligen inte vad jag ska göra, VAD SKA JAG GÖRA? Jag har talat om det för henne nu minst tusen gånger, men det blir inge förbättring, finns det ens något jag kan göra nu?
Tror inte det jag har lagt ner så mycket tid på att höra av mig och få det att funka, men varför ska jag kämpa när hon inte gör det! Jag har i alla fall kämpat nog nu, nu är det hennes tur att komma till mig...

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0