fångad

jag är en fånge här på landet, jag kommer inte här ifrån. Egentligen skulle jag varit hemma nu och festat med Andrea. Men nejnej då får man inte åka hem, "du är här för att vila"... Vänta vänta vadå vila? behöver jag vila, tror inte det va! Jag är så sjukt irreterad, jag vill inte vara på landet, eller vill jag? Någonstans inne i mig känner jag att jag vill, what the fuck am I goning to do?
Igår var jag i alla fall ute med tuffa "blidögrabbarna", vi åkte självklart moppe... Dom kallas ju inte blidös moppepojkar för ingenting. Det var lite mysigt faktiskt, försökte smita ifrån dom några gånger sådär (utan moppe), men woho dom kom direkt efter på sina trimmade moppar, jag kom alltså aldrig ifrån dom. Sen när klockan var hemfärd så fick man självklart skjuts hem, trevligt trevligt.
Nu borde jag väl tala om vad jag gjort idag också, men... ni vill inte veta vad jag gjort idag säger jag bara
så puss på er mina grodor, vi hörs imorn
fuckalot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0