dusch

Nu är jag ny duschad och fräsch... på landet, skönt skönt skönt. Men imorgon åker jag faktiskt hem till hektiska stan. Visst ska det bli kul, festa, träffa kompisarna och så, men när jag är här på landet tar jag det bara lungt, jag andas liksom, INGEN STRESS! Vilket är super skönt, konstigt nog så önskade jag ibland att jag bodde på landet fast jag skulle nog längta tillbaka till stan ganska snabbt, jag är en storstads tjej så det blir nog stan som gäller för mig.

Jag ska föröska vara duktigt med att uppdatera, men det är inte alltid så lätt när det händer så mycket runt omkring, men jag lovar att försöka minst ett inlägg per dag, deal?
Nu är jag faktiskt ganska tom på fantasi och energi så jag kommer faktiskt inte på ett skit att skriva, men vad gör det det finns fler minuter, timmar,dagar & år så jag antar att vi ses senare!
Love & Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0