Spya

Jag vet jag har inte uppdaterat på 20 år... men jag har faktiskt världens bästa anledning, jag har varit magsjuk. Precis kräksjukan eller vad ni nu vill kalla den. Hemskt var det i alla fall, har nästan inte gjort annat än att suttit vid toan, inga detaljer... Imorgon ska jag i vilket fall tillbaka till skolan, ska faktiskt bli super att vara sysselsatt på dagarna, sen självklart får man ju träffa sina älsklingar igen. Måste bara tala om att Andrea & Manas måste nog vara världens underbaraste sötaste bästa personerna på jorden... Under den tiden jag har legat hemma har dom ringt och messat mig flera gånger bara för att fråga hur jag mår och för att säga att dom saknar mig, om ni inte tycker det är gulligt så vet jag inte vad?

Jag har faktiskt inget mer att säga er... för idag. Men jag återkommer imorgon ;) Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en riktig klassiker... Lejon Kungen.
So I will say godnight now!


Pussgurka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0