Happy

Hej gullon. Jag är jätte ledsen för jätte dålig uppdatering men om man lever livet så gör man... dålig ursäkt! Men jag har faktiskt pluggat jätte mycket både i måndags och i tisdags och idag var jag tvungan att vila ut för jag har suttit uppe till typ 2 på nätterna för att bli klar med allt, men självklart har man typ hela skiten kvar. Men varför klaga jag går faktiskt i gymnasiet :) 
Som ni ser har jag döpt det här inlägget till Happy det är för att jag är så otroligt glad. Jag vet inte riktigt varför egentligen men jag vill bara hoppa och springa och skrika och jag vet inte vad, ni vet säkert hur det känns? Sen har ju alltid lycka en förklaring... men jag vill inte gå in på detaljer om varför jag är lycklig, det får ni allt reda på en annan dag när allt går i land, än så länge har det bara kommit halvvägs på havet ;)
Imorgon har vi någon slags tema dag i skolan, har faktiskt ingen aning om vad för trams dom tänker hitta på. Men trams är roligare än lektioner, så WIPPI! Så vi får väl se vad för roligt som väntar imorrn.

Nu mina älsklingar ska jag hoppa ner i en nybäddad säng och läsa lite ur min super roliga/braiga engelska bok...
Love & Kisses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0