Godnatt

Hej på er sötisar. Jag är ledsen att jag inte uppdaterat så bra men jag har faktiskt varit sjuk :( och idag när jag blev "frisk" blev jag ut ringd på middag. Det var jag, Andrea, Manas & Salam, vi var och åt kebab i skärholmen, inte hemmaplan precis men det gick super, varför skulle det inte ha gjort det liksom?
Tiden bara rullar förbi, imorgon är det dags att återgå till skolan, har faktiskt saknat den, eller inte den utan dom! Har inte sett mina snyggingar på en hel vecka om inte mer. Men nu ska jag börja göra mig i ordning inför sängen, så jag kommer upp överhuvudtaget imorgon, för att gå upp tidigt har inte ens funnits på världskartan under lovet!

Så godnatt på er darlings, see u.

Pussgurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0