Friday night live!

Hellö kom hem här för ett tag sen efter att ha varit i skolan och hos min psykolog... Tänker inte prata om mitt besök det var bara tragiskt... Jag började självklart gråta, stackars lilla Sara :(
Idag fredag har jag extrema planer, eller extrema men jag har planer för kvällen. Först ska jag till Louise vid halv 6 där vi ska fixa oss och laga mat, vid  7 tiden ska vi dra vidare till en tjejkompis som heter Frida som har lite minifest & "knytkalas" det är där laga maten kommer in för man måste ha med sig något som går att äta eller dricka, så vi får väl se vad för roligt jag och Louise kommer på :) Efter "tjejkvällen" ska jag träffa min underbara vän Andrea om eventuellt ska slagga här också, hon ville så gärna träffa mig så jag får ta mig från tjejkvällen lite tidigare ;) Under kvällen måste jag även träffa min homie Niklas som har snot min mössa den var helt ny och världens mysigaste (lägger in en bild på den här snart), eller jag kanske inte ska säga snot men han tog den från mitt huvud och sa att den var ass cool att han skulle låna den tills imorn (idag). Så vi bytte jag fick hans mössa och han min. Jag hoppas verkligen jag får tillbaka den idag och även mitt leg.



Så här ser min nya mössa ut, super bra och super skön endast 99:- på HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0